sábado, 13 de febrero de 2016

El meu germa Juan Luis.

                     
A mi de normal no en costa expressar en paraules escrites el sentir meu o el de la gent coneguda i estimada, aquestes paraules no en costa dir-les paraules dedicades a un germà que sols es pot dir bo d´ell són facils de posar en el paper però senc una tristesa tan gran i de vegades, sols de vegades, per què se que el meu germà no ho voldria, una gran desolació al meu cor,
 
I ara el meu Nandó i jo ens quedem sense el nostre bon germà Juan Luis, bon home,
bon pare, bon cunyat, bon tio i un gran uelo, estes paraules fàcils de dir la familia, els que tant el volem, però arriba a més molt més, sempre he sabut que el meu Juan Luis era amable, educat, atent i molt estimat, però veig el sentir pesar que ha deixat la seua pèrdua en el seus amics, companys de treball, veïns de Olmedilla de Alarcon i de Villalonga els seus pobles les amistats que a poc a poc van quedant al llarg de la vida, tots el mateix sentir una gran tristesa per la pèrdua de 
Juan Luis, el meu germà,  
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario